دیدار و سپاسگزاری ازفرماندهان پلیس تهران در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی

دیدار و سپاسگزاری ازفرماندهان پلیس تهران در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی

به دعوت و هماهنگی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ جمعی از اعضای انجمن‌ ها و سازمان های اقلیت های دینی كشور به همراه نماینده خود در مجلس شورای اسلامی و روحانیان هر دین شناخته شده كشور در مركز فرماندهی پلیس حضور یافتند در این بازدید كه رییس و اعضای انجمن زرتشتیان تهران با برخی از خانواده شهدا و چند تن از موبدان با لباس سپید ،آقای نیكنام نماینده زرتشتیان را همراهی می كردند، نخست از بخش‌های فنی و اجرایی پلیس 110 بازدید شد سپس در تالار گفتگوی مركز فرماندهی پلیس با حضور سردار رادان فرماندهی نیروی پلیس تهران و معاونان ایشان دیدار و گفتگو داشتند. به پیشنهاد آقای تقوی مسئول امور اقلیت های دینی در وزارت ارشاد اسلامی نخست نمایندگانی از جامعه اقلیت دینی در سخنان خود به اهمیت و عملكرد نیروی انتظامی اشاره كردند. 
آقای نیكنام در سخنان خود ضمن سپاسگزاری از تلاش بیدریغ نیروی انتظامی در حفظ امنیت در شهرها و روستاهای كشور گفتند: خدمت در نیروی انتظامی تنها رسیدن به یك شغل نیست بلكه مسئولیتی همراه با عشق به برقراری امنیت در ایران، از خودگذشتگی برای انجام وظیفه و از سوی دیگر معلم اخلاق بودن برای جامعه است و هر پلیس با برخورد خوب و شایسته خود می‌تواند الگویی برای قشرهای گوناگون جامعه باشد. 
نماینده زرتشتیان در بخش دیگری از سخنان خود اشاره كردند كه برای حفظ امنیت در كشور و برقراری استقلال و آزادی از دیرباز همه ایرانیان از هر دین و فرهنگی تلاش كرده و نقش داشته اند و جان باختگانی را نیز در این راه داشته اندو به قول فردوسی كه می فرماید: 
دریغ است ایران كه ویران شود 
كنام پلنگان و شیران شود 
بیا سر به سر تن به كشتن دهیم 
از آن به كه كشور به دشمن دهیم 
ایرانیان پیوسته به كشور خود علاقه داشته اند و از هر قوم و دین و فرهنگی در سرافرازی آن كوشش كردند. 
سردار رادان نیز در سخنان خود ضمن سپاسگزاری از حضور نمایندگان اقلیت ها كه در جمع دوستانه امروز شركت كرده بودند به نقش پلیس در برقراری نظم همگانی در كشور اشاره كردند و مسئولیت خود را در جامعه برای قشر خاصی ندانسته بلكه به عنوان وظیفه برای همه مردم ایران دانستند. در بخش دیگری از گفتگوها آقای رادان اظهار داشتند كه هم سنگر زنده یاد فرهاد خادم بوده اند و خوشحال شدند كه در جمع امروز، مادر این شهید زرتشتی نیز حضور دارند. انجمن ها و سازمان های جامعه افلیت های دینی كشور به پاس احترام به تلاش بیدریغ نیروی انتظامی تابلوی یادبودی به سردار رادان پیشكش كردند و در پایان هدایایی نیز از نیروی انتظامی به انجمن های دینی كشور تعلق گرفت.